Ruim, krachtig, luxe én 100% elektrisch

De nieuwe eDeliver9 blinkt uit in zijn klasse. Krachtig, ruim en een luxe interieur: de eDeliver9 is een elektrische bestelwagen als geen ander. Met de keuze uit twee wielbasissen en die accugroottes is er altijd een oplossing voor uw vervoersbehoefte. Deze bestelwagen is de grote broer van de eDeliver3 en vergelijkbaar met een MAN TGE, Volkswagen Crafter of Mercedes-Benz Sprinter.

De Laadruimte van de eDeliver9 is bijzonder groot. Met een laadruimte van 9,7m3, 11m3 of 12,5m3 en een nuttig laadvermogen tot 1.350 kg biedt de eDeliver9 volop ruimte. In een eDeliver9 ervaar je hetzelfde comfort als in een ruime personenwagen. Met een vanaf prijs van €49.990,- (excl. BTW/BPM) is deze 100% elektrische bestelwagen ook nog eens heel betaalbaar.

Met de aanschaf van een Maxus kiest u voor een betrouwbare bestelwagen met hoge actieradius én laadvermogen. Met 5 jaar fabrieksgarantie op het voertuig (tot 100.000 km) en 8 jaar garantie op de accu (tot 160.000 km) gaat u zorgeloos op weg.

Design met karakter

Met zijn karaktervolle design heeft de Maxus eDeliver9 een opvallend sterke uitstraling. De kenmerkende koplampunits, het grote Maxus-logo dat het laadcontact beschermt en de stoere voorbumper accentueren de indruk van snelheid en kracht. 

Die indruk van snelheid en kracht is ook terug te vinden in de strakke belijning van het voertuig. De belijning van de flanken benadrukt de ruimte die de eDeliver9 biedt. De details, die helemaal van deze tijd zijn, geven een voorproefje op het luxe interieur.

Aan ruimte geen gebrek

Laadruimte

De Maxus eDeliver9 biedt een zeer toegankelijke laadruimte van maar liefst 9,7m³, 11m³ of 12,5m³ en een nuttig laadvermogen tot 1.350 kg, afhankelijk van de gekozen accu. Vlot laden en lossen wordt extra gemakkelijk dankzij de grote schuifdeur.

Twee wielbasissen

Deze 100% elektrische bestelwagen is beschikbaar in twee wielbasissen: medium (L2H2) of groot (L3H2). De lange wielbasis (L3) beschikt over een laadruimte van 11 m³. Daarnaast is er ook een uitvoering met een verhoogd dak, de L3H3 versie. Dit voertuig heeft een maximaal toegelaten massa van 4,05 ton (N2), goed voor een laadvermogen van 12,5 m³ en een nuttig laadgewicht tot 1.350 kg.

Afwerking laadruimte

De laadruimte van de eDeliver9 is degelijk afgewerkt. De vloer is volledig met antislipmateriaal bekleed en de wanden zijn standaard afgewerkt tot op halve hoogte. De achterdeuren gaan 270 graden open. Uiteraard is het ook mogelijk om een betimmering op maat te laten maken.

Maten en gewichten

Standaard rijke uitrusting

De Maxus eDeliver9 is standaard compleet uitgerust met parkeersensoren voor en achter, airco, cruise control, stoelverwarming, achteruitrijcamera, DAB+, LED koplampen, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, regensensor, bumpers in kleur én verschillende veiligheidssystemen.

De Maxus eDeliver9 biedt een hoog rijcomfort. Drie zitplaatsen met ergonomisch gevormde stoelen en in de hoogte verstelbare gordels bieden alle steun en comfort, ook voor langere ritten. de bestuurdersstoel biedt diverse instellingen om de stoel geheel naar wens in te stellen en beschikt over een regelbare armsteun.

Naast de rijke uitrusting valt ook de bijzonder verfijnde afwerking van het interieur op. Het dashboard beschikt over een hoogglans carbon-look. De vormgeving en afwerking van het dashboard versterken de luxe uitstraling van de cabine. Met het overzichtelijke instrumentenpaneel en de binnen handbereik zittende knoppen is de ergonomie van de Maxus eDeliver9 van een hoog niveau.

Centraal in het fraai afgewerkte dashboard bevindt zich een 10 inch touch screen, dat zo uit een personenwagen had kunnen komen. Het scherm biedt alle smartphone-connectiviteit, is compatibel met Apple Carplay en Android Auto en is te koppelen aan de achteruitrijcamera.

Technisch vernuft

De elektromotor van de eDeliver9 levert een vermogen van 204 pk en een maximumkoppel van maar liefst 310 nm. Dat zorgt voor ronduit uitstekende prestaties, ook bij zware belading.

Met drie verschillende accu’s is er altijd een versie die past bij uw vervoerswensen. De eDeliver9 is uitgerust met de Ternary Lithium Ion accu die tot 2.000 snellaadcycli toe laat en minder temperatuur afhankelijk is. Er kan gekozen worden tussen een 52, 72 of 89 kWh accu. Afhankelijk van de gekozen accu kan het rijbereik en het nuttige laadvermogen variëren. Maxus geeft maar liefst acht jaar garantie op de accu, met een maximum capaciteit van 75% (of 160.000 km).

Bijvoorbeeld:

Er wordt gekozen voor een L2H2-versie met 52 kWh accu. Het nuttig laadvermogen is dan 1.200 kg. Wordt er gekozen voor een L3H2 versie met een 89 kWh accu, dan is het rijbereik 296 km (WLTP). Tijdens een persoonlijk gesprek bekijken we graag met u de mogelijkheden met u.

 

 

 

Met de standaard AC-lader aan een doorsnee wallbox duurt een volledige laadcyclus slechts 5 tot 7,5 uur, afhankelijk van de gekozen accu. Nog veel sneller gaat het met een snellader. Daarmee ’tank’ je in amper 10 minuten al 100 km extra rijbereik. Na een half uurtje is 80% van de batterijcapaciteit beschikbaar.

Met de sequentiële bediening van de versnellingspook kunnen drie niveaus van energierecuperatie bij het afremmen gekozen worden. Indien gekozen wordt voor maximale recuperatie, dan wordt het opgegeven WLTP-rijbereik met gemak behaald.

De uitstekende prestaties van de aandrijflijn geven de eDeliver9 een maximaal trekvermogen tot 1.500 kg, een unicum in zijn klasse. Dat betekent dat met de eDeliver9 een grote geremde aanhangwagen getrokken kan worden.

Veiligheid voorop met moderne veiligheidssystemen

De Maxus eDeliver9 is standaard uitgerust met een uitgebreid actief veiligheidspakket. De uitrusting omvat ESP, AEBS en tal van andere systemen die zowel bestuurder als passagier(s) en de andere weggebruikers beschermen. Bovendien biedt de eDeliver9 een passieve veiligheid op hoog niveau, met een sterke kooiconstructie en meerdere airbags.

Elektronisch stabiliteitsprogramme (ESP)

ESP bewaakt en regelt de stabiliteit van de Maxus eDeliver9, zodat bij onverwachts uitwijken, in moeilijke bochten of op een verradelijk wegdek de 100% elektrische bestelwagen niet uit balans raakt.

Automatisch noodremsysteem (AEBS)

Bij detectie van een voetganger of een ander voertuig op de rijstrook waar het voertuig zich bevind deactiveert AEBS het gaspedaal en activeert het de remmen om het risico op een ernstig ongeval te verkleinen.

Zes airbags

De eDeliver9 is standaard uitgerust met een airbag voor de bestuurder, een dubbele airbag voor de passagiers, twee zijdelingse airbags en twee gordijnairbags.

Assistentie bij rijstrookverandering (LCA)

Als de bestuurder met het voertuig van rijstrook wil veranderen terwijl een ander voertuig snel nadert en zich al binnen een afstand van 70 meter bevindt, waarschuwt LCA met een geluidssignaal en een lichtsignaal in de buitenspiegel.

Waarschuwing frontale aanrijding (FCW)

FCW monitort voortdurend de gereden snelheid en de afstand tot het vooroprijdende voertuig en waarschuwt door middel van een geluidssignaal als de remafstand niet langer veilig is.

Rijstrookassistentie (LDW)

LDW monitort met een camera de markeringen op de weg. Als het voertuig van rijstrook verandert zonder dat de richtingaanwijzer gebruikt wordt, wordt de bestuurder gewaarschuwd met een geluidsignaal.

Sterke kooiconstructie

De kooiconstructie van de Maxus eDeliver9 is opgebouwd uit versterkt staal, dat de kracht die vrijkomt bij een aanrijding absorbeert en vervorming tegengaat. Zo blijven de inzittenden  maximaal beschermd.

Dodehoekdetectie (BSD)

BSD detecteert voertuigen in de blinde hoek en waarschuwt de bestuurder met een lichtsignaal in de buitenspiegel.

Meer informatie of een proefrit maken?

Scroll naar top